Subject: 03.09 DH juhtrühma kohtumise kokkuvõte
From: Kärt Allert <[email-masked]>
To: "Kaari Kask" <[email-masked]>,Kärolin Jenas <[email-masked]>, "Mari-Ann Midt" <[email-masked]>, "Marika Vaher" <[email-masked]>, "Siret Tuula" <[email-masked]>, "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 16:55:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head kolleegid

Edastan teile 03.09 toimunud DH juhtrühma kohtumise kokkuvõtte.

Manusesse on lisatud DH juhtrühma kokkuvõte ja raamliigitusskeem koos
üldpõhimõtetega.

Raamliigitusskeem on valmis rakendamiseks juhtimise- ja tugifunktsioonide
teabe osas.

Kui olete oma asutuse dokumentide liigitusskeeme muutmas või uuendamas,
siis palun võtke see aluseks.

Ühesuguste põhimõtete rakendamine asutuses loodud teabe liigitamisel
võimaldab lihtsustada sarnaste tegevuste käigus tekkiva teabe elukäigu
haldamist riigis tervikuna ning muuta haldamise toimingud omavahel
võrreldavaks.

Tulevikus uue dokumendihaldussüsteemi kasutusele võtus oleks seeläbi ka
teabe liigitamine ühetaolisem, mis muudab süsteemi kasutajate jaoks
standardsemaks ja lihtsamaks.

Kui tulevikus on teil ettepanekuid raamliigitusskeemi täiendamiseks, siis
oodatakse neid aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Täiendused arutatakse läbi töörühmas ning sisse viidud muudatustest
teavitab RTK asutusi ministeeriumide kaudu.

Järgmine dokumendihalduse juhtrühma kohtumine toimub 16. oktoobril.

Tervitades

Kärt Allert
talituse juhataja | Dokumendihaldustalitus
6269307 | [email-masked]

Rahandusministeerium*
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
626 9301 |  <http://www.fin.ee> http://www.fin.ee

* Justiitsministeeriumi, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi,
Rahandusministeeriumi ja Sotsiaalministeeriumi dokumendihalduse korraldus
on Rahandusministeeriumi põhimääruse § 301 p 22 alusel
Rahandusministeeriumi ühisosakonna pädevuses.

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.